Funkcjonalność GFI FaxMaker Online
Zmniejsza koszty transmisji faksów
Brak dodatkowych kosztów związanych z instalacje i aktualizacje oprogramowania, zakupu dodatkowego sprzętu, integracji ze skomplikowanym systemem telefonicznym, kosztów papieru czy toneru do drukarki.
Wysyłanie faksów z każdego systemu pocztowego
GFI FaxMaker Online niezależnie z jakiego systemu pocztowego korzystasz, czy jest to serwer Exchange 200/2003/2007/2010, Lotus Notes czy inny serwer SMTP/POP3 potrafi wysyłać i odbierać faksy.
Wysyłanie faksów z aplikacji
Żeby wysłać faks użytkownik może go wydrukować do sieciowej drukarki lub utworzyć nową wiadomość pocztową a następnie wybrać kontakt z książki adresowej lub wpisać numer faksu odbiorcy i kliknąć na przycisk wyślij.
Po wysłaniu użytkownik otrzyma raport transmisji do swojej skrzynki odbiorczej.
Obieranie faksu jako maila w formacie fax lub PDF
Faksy mogą być sprawdzane z każdego miejsca używając klienta pocztowego. Jeżeli faks zostanie odebrany może być w łatwy sposób przesłany dalej i zarchiwizowany.
Automatyczne dostarczanie faksów
GFI FaxMaker może automatycznie kierować faksy przychodzące do odpowiednich skrzynek odbiorczych użytkowników w oparciu o linię na którą został wysłany.
Archiwizacja faksów za pomocą GFI Archiver lub innego systemu do archiwizacji poczty
Dzięki temu, że faksy są odbierane jako maile mogą one być w łatwy sposób archiwizowane w celu szybszego wyszukiwania i odzyskiwania.
Wysyłanie faksów z tabletu i telefonu komórkowego
GFI FaxMaker Online jest kompatybilny ze smartfonami, komputerami, tabletami, notebookami i innymi urządzeniami z dostępem do Internetu, obsługą poczty email i przeglądarką PDF.
Wysyłanie załączników PDF, HTML i innych
Dzięki GFI FaxMaker Online z łatwością można wysyłać dokumenty biurowe, PDF i HTML jako faksy
Wsparcie dla kontaktów z Outlooka
Nie ma potrzeby tworzenia dodatkowej książki adresowej na potrzeby wysyłania faksów. GFI FaxMaker Online wspiera kontakty z programu Outlook.
Łatwy w administrowaniu
Administrator za pomocą konsoli webowej może w łatwy sposób:
- Dodać, edytować, zawieszać, usuwać użytkowników do usługi
- Zarządzać numerami DID
- Przypisywać użytkowników do grup np. Dział finansowy, Dział sprzedaży itp.
- Łączyć użytkowników z numerami DID
- Personalizować strony tytułowe dla użytkownika lub grupy
- Zarządzać prawami administratora na poziomie firmy lub działu
- Przeglądać logi i statystyki ruch transmisji faksów